NABA
MENU

He Meixia

My name is Meixia he and I come from Xiamen, China. During my learning to paint, I found that I was very interested in fashion design. My passion for fashion was born at this time, so I chose to come to naba to study.  In the past three years, I have been able to gain a different learning experience.  I like fashion because I can use works to replace my ideas and convey what I want to express.

hesara989@gmail.com

https://www.instagram.com/he199501/

SPAZIO ASIMMETRICO

Esplorando il tempo e lo spazio del futuro, gli esseri umani sono sempre più inclini a desiderare l'esperienza sensoriale di connettersi con la natura e interagire con i suoi elementi, concentrandosi sull'intima relazione tra persone e cose e scoprendo più possibilità di spazio futuro attraverso l'esplorazione.
Questa serie è ispirata alla natura, al corpo e allo spazio.  L'abbigliamento come "seconda pelle" di una persona è una sorta di protezione per il corpo.  È strettamente correlato al corpo della persona.  La natura è usata come materiale per esplorare la relazione tra la natura e lo spazio del corpo per mantenere la sostenibilità nell'opposizione di tempo e spazio.  la soggezione della natura, il rispetto per la natura, l'olfatto è un potente catalizzatore, il senso profondo del corpo si risveglia e si stacca dalla schiavitù per innescare la memoria e un senso di pace nello spazio.  Porta i sentimenti della natura e del corpo nei vestiti e fai in modo che i vestiti tornino alla natura.

Prendendo la relazione tra corpo e spazio, la natura come indizio e il corpo come veicolo, un gran numero di elementi di collage viene utilizzato in tutta la serie per formare nuove forme e modelli.  La struttura asimmetrica sul profilo rappresenta il contrario delle cose.  La combinazione di elementi estetici orientali e occidentali rende il contorno più teso e libero.  Un'ampia area di giallo viene utilizzata nel colore per riflettere il senso della serie.  Elementi di ricamo vengono aggiunti al tessuto per rendere lo stile elegante e femminile.  Libertà, relax e calma sono le parole chiave del tema.  Questi materiali riflettono strutture e concetti di abbigliamento interessanti e vibranti.

Drag horizontally

This collection is inspired by nature, body and space. Clothing as a person's "second skin" is a kind of protection for the body. and closely related to the body of the person. Nature is used as a material to explore the relationship between nature and body space. It continues to be sustainable in opposition to time and space. Sex, the astonishment of nature, respect for nature, carry the feelings of nature and the body in clothes and return clothes to nature.
Explore the relationship between body and space, nature as a clue and the body as a carrier. Throughout the series, a large number of collage elements are used to form new shapes and models. The asymmetric structure on the profile represents the opposite of things. The combination of eastern and western aesthetic elements makes the outline more tense and free. The color uses a wide area of yellow to reflect the sense of series. The embroidery elements are added to the fabric to make the style elegant and feminine. These materials reflect an interesting and lively design and clothing concepts. The whole work makes people feel that there is a strong sense of tension and impact in space.

Drag horizontally

Drag horizontally

Yanlan Jing

Hi,I am YANLAN JING.I was born in China and now I am 21 years old. I have been interested in fashion since I was a child, and I am very happy to learn a lot about fashion in Milan. The theme of the modeling this time is asymmetrical space, exploring the relationship between body and space, using nature as a clue, body as a carrier, and expressing through body language. The logo uses a large area of ??yellow and green to reflect the theme, and asymmetrical graphics reflect the theme .

1375388716jyl@gmail.com

https://www.instagram.com/nostlgiajyl/